.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز عمليات ساخت بزرگترين زيرگذر مازندران در بهشهر
معاون راهداري اداره كل حمل و نقل جاده اي مازندران از آغاز عمليات ساخت بزرگترين زيرگذر مازندران در بهشهر خبر داد و گفت: اين زيرگذر در روستاي پاسند بهشهر و در محور بهشهر به گرگان واقع شده است.

به گزارش شمال نیوز،علی‌اکبر ییلاقی عصر سه‌شنبه در حاشیه کلنگ‌زنی این پروژه و در بازدید از راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای شرق مازندران اظهار کرد: تلاش برای داشتن راهی ایمن از نیازهای مهمی است که بشر به آن نیازمند است و همه تلاش ما هم برای ایجاد راهی ایمن برای عموم مردم است.

وی با اعلام اینکه عدم ساماندهی راه‌ها، مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند؛ افزود: قرار گرفتن برخی از روستاهای مازندران در جاده سراسری و عدم دسترسی مناسب به جاده‌های کشاورزی موجب شده است که ایجاد زیرگذر در عبور برخی روستاها و محل تردد افراد با قوت پیگیری شود.

 

این مسؤول یادآور شد: عدم داشتن جاده دسترسی مناسب در مناطق کشاورزی و مناطقی که به جاده‌های اصلی ختم می‌شوند، فراهم نبودن ایمنی کامل و تردد ماشین‌آلات کشاورزی در ایام کشاورزی، مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند که با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم همچون ایجاد زیرگذرها، تلاش داریم تا این مشکلات حل شود.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: برای ساخت زیرگذر روستای پاسند بهشهر واقع در محور بهشهر به گرگان، امروز سه‌شنبه کلنگ‌زنی را آغاز کرده‌ایم و بنا داریم تا در حداقل زمان ممکن با تزریق اعتبارات، مردم از این نعمت برخوردار شوند.

ییلاقی در مورد مشخصات فنی این پروژه اظهار کرد: این پروژه به عرض 9 متر و ارتفاع 5 متر در روستای پاسند بهشهر واقع شده است که بزرگترین زیرگذر استان مازندران است و برای عبور ماشین‌های سنگین، کشاورزی و کمباین که مورد استفاده روستائیان است؛ مناسب می‌باشد.

 

وی همچنین با اشاره به ساخت و ساز جاده‌ای و وجود ترافیک فعلی در این محور افزود: تا یک ماه آینده جاده به حالت اولیه واصلی برمی‌گردد و پایان کار و زمان تحویل پروژه در گرو نقدینگی است.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: مشکل قراردادی نداریم و قراردادهای لازم با پیمانکار منعقد شده است و امیدواریم در حداقل زمان این پروژه به اتمام برسد

ییلاقی بیان داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه، حدود 3 میلیارد تومان است که امیدواریم با کمک مسؤولان و همراهی آنان به سرعت اجرایی شود و مردم از این نعمت برخوردار شوند.

وی گفت: علاوه بر ساخت این زیرگذر، ساخت زیرگذرهای روستای گل‌خیل نکا در محور نکا ـ بهشهر به گرگان، با توجه به نیاز منطقه در دستور کار است که به زودی اجرایی می‌شود و همچنین زیرگذرهای بابل و آمل هم از جمله پروژه‌های در دستور کار سال جاری است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.